۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

'به سوی خودروی حامل کروبی تیراندازی شد'



در جریان تجمع گروهی از هواداران دولت در مخالفت با حضور مهدی کروبی در قزوین به سوی اتومبیل حامل وی تیراندازی شد.

روز جمعه، 8 ژانویه (18 دی)، سایت پارلمان نیوز، متعلق به فراکسیون خط امام مجلس، به نقل از سحام نیوز، سایت حزب اعتماد ملی، گزارش کرد که در تجمع هواداران دولت علیه حضور مهدی کروبی، دبیرکل حزب و از رهبران اصلی مخالفان دولت در قزوین، خودروی آقای کروبی هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

این حادثه شامگاه پنجشنبه و هنگام خروج مهدی کروبی از منزل محل اقامت او در قزوین روی داد اما به آقای کروبی آسیبی نرسید.

در این گزارش مشخص نیست که عامل تیراندازی چه کسی بوده و آیا ماموران امنیتی که در محل حضور داشتند اقدامی برای دستگیری این شخص به عمل آورده اند یا نه.

پیشتر سایت سحام نیوز گزارش کرده بود که روز گذشته، مهدی کروبی برای شرکت در مراسم عزاداری محرم در نظر داشت وارد منزل ناصر قوامی، از نمایندگان اصلاح طلب دوره ششم مجلس، شود اما "تعداد زیادی جمعیت سازماندهی شده با هجوم" به این محل، از ورود آقای کروبی جلوگیری کردند.

آقای کروبی به دعوت ناصر قوامی، که ریاست ستاد انتخاباتی او در قزوین را هم بر عهده داشت، برای شرکت در مراسم عزاداری به قزوین سفر کرده بود.

در پی این واقعه، آقای کروبی برای انجام ملاقات ها و اقامت عازم محل دیگری در قزوین شد اما، به نوشته سحام نیوز، جمعیتی حدود پانصد نفر به این محل آمدند و بازهم مانع از ورود آقای کروبی به این مکان شدند و به گزارش پارلمان نیوز، آقای کروبی ناگزیر برای استراحت و اقامت به خانه یکی از اقوام آقای قوامی رفت.

در این زمان، جمعیتی بالغ بر پانصد نفر این خانه را در محاصره می گیرند و به پرتاب سنگ و آجر به سوی آن مبادرت می ورزند و حادثه تیراندازی پس از خروج آقای کروبی از این محل و سوار شدن به اتومبیل او روی می دهد.

سحام نیوز در گزارش های قبلی خود یادآور شده بود که "از چند روز پیش، عده ای در جهت ملتهب نمودن اوضاع، با ارسال پیامک و انتشار خبر در رسانه های داخلی استان، نسبت به حضور مهدی کروبی در این شهر هشدار داده بودند.

گزارش تجمع مخالفان مهدی کروبی در قزوین از روز گذشته در خبرگزاری فارس، که از دولت محمود احمدی نژاد حمایت می کند، منعکس شده است.

براساس این گزارش ها، آقای کروبی در نظر داشت شامگاه پنجشنبه در مراسم عزاداری در منزل آقای قوامی سخنرانی کند اما گروهی از مخالفان وی در برابر این محل اجتماع کردند و مانع از حضور او شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر