۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

طنز / صحیح است صحیح است !

اعتماد- ابراهیم رها : در اين دو روز علت غيبت من تنبلي نبود. من نوشته بودم اما... فقط نوشته بودم، پس از طرح ميرحسين و نامه محسن رضايي، اوضاع از طرف اصولگرايان قورمه سبزي تر شد، يعني رسايي (که علاقه وافري به حضور در ستون من دارد) گفته «عالم سياست اخلاق محسن رضايي را عوض کرده». بله، البته من اعتقاد دارم عالم سياست هم عاجز است از عوض کردن اخلاق رسايي. اساساً بعضي ها، خيلي اخلاق شان دست خودشان نيست از اين رو در هيچ عالمي عوض نمي شوند. من يک دوستي دارم همين طوري است.




در همين راستا (سبزي پلو را نمي گويم، نامه رضايي و طرح ميرحسين موسوي را مي گويم) موسي قرباني گفته موسوي بديهيات در حال اجراي کشور را مطرح کرده. حرف قرباني درست است فقط اسم آن کشور را از قلم انداخته اگر لطف کند دفعه بعد به نام کشور مورد نظر هم اشاره کند ممنون خواهيم شد،



در اين ميان (ميان سبزي پلو نه، ميان ماجرا) محمود احمدي بيغش گفته «موسوي ديگر يک متهم نيست، يک مجرم است.» ما ضمن تبريک به محمود احمدي بيغش به مناسبت قاضي القضاتي کشور از جانشيني بي سروصداي وي به جاي صادق لاريجاني ابراز تعجب مي کنيم، راستي بيغش کي قاضي شدي؟ چه بي سروصدا، بعد مي گذاريد برنج خوب دم بکشد و مي بينيد روح الله حسينيان هم در اين باره چيزهايي گفته. خيلي سخت نگيريد او معمولاً در هر باره يي چيزهايي مي گويد.



براي طعم مناسب تر سبزي پلو امروز ما داود احمدي نژاد معروض داشته «دشمن با اينترنت و ايزو و استاندارد به جنگ ما آمده است.» صحيح است، صحيح است. هيچ دقت کردين اين داودشون هم خوبه ها، اساساً ما هر چه مي کشيم از اين استاندارد مي کشيم. خيلي چيز کج و قراضه يي است. من تحقيق کردم با MI5 و موساد و يک کمي هم با سيا ارتباط دارد. سرتيم ارتباطي اينها هم اينترنت است که از راه هاي ارتباطي نفر به نفر براي سمپات گيري اقدام مي کند. اخيراً عنصر معلوم الحال و فاسدالاخلاقي به نام ايزو هم به اين تيم ملعون اضافه شده که با اين افشاگري داودشون همگي لو رفتند. چه خوب است که همين الان و پيش از هر اقدامي با عناصر مشکوک ديگري همچون اس ام اس، تلفن، برق، چرخ، آتش و... ساير نمادهاي پيشرفت و تمدن برخورد اساسي صورت گيرد تا ديگر دشمن به کمک آنها هي زرپ و زرپ به جنگ ما نيايد. خب سبزي پلو آماده شد. نوش جان.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر