۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

علم الهدی من به خدایی که تو نشانه آن باشی کافرم

علم الهدی! وقتی در حال لجن پراکنی  در مراسم راهپیمایی حکومتی بودی و با آن لحن جندش آورت معترضان به حاکمیت را گوساله و بزغاله خواندی با خود فکر کردم خدا یا چطور ممکن است تو نشانه ای اینچنین (آیت الله!) روی زمین داشته باشی که آزاده ترین بندگانت را که به ندای هل من ناصر حسین بن علی (ع) لبیک گفته اند گوساله و بزغاله خطاب کند ؟!
نه خدای من با خدای تو فرق می کند علم الهدی ! من به خدای تو کافرم . خدای تو خدای زور و تزویر و استبداد و قدرت است و تو نشانه اویی من به خدایی معتقدم که در سخنان پیامبرگونه میر حسین موسوی در بیانیه هفدهمش متبلور است آنجا که میگوید:"من لازم می دانم قبل از آنکه راه حل خودم را برای خروج از بحران مطرح سازم ، برهویت اسلامی و ملی و مخالف سلطه بیگانگان و وفادار به قانون اساسی ما و جنبش سبز تاکید نمایم. ما پیروان اباعبدالله حسین علیه السلام هستیم. ما شیفتگان حریتی هستیم که منادیش آن امام مظلوم بود . ما پیرو کسی هستیم که در قلمرو وسیع اسلامی ربودن خلخالی از پای یک زن را برنمی تابید. ما معتقد به تفسیر رحمانی از اسلام هستیم که انسانها را یا هم کیش هم می دانند و یا همسانانی در خلقت. نگاهی که بر کرامت ذاتی انسان باور دارد و برنمی تابد که ضارب او در زندان با غذایی جز شبیه غذای او نگهداری شود و یا مورد شکنجه و امثال آن قرار گیرد"
آری خدای من با خدای تو یکی نیست . خدای من طرفدار آزادگی و حریت است و ظلم را برنمی تابد و ظالم را چنانچه در قرآن و تاریخ آمده سر جایش می نشاند و انتقام خون مظلوم را ظالم می گیرد .
حال علم الهدی ! تو و هم فکرانت باید در انتظار عذابی علیم که از سوی خدای من دامنتان را خواهد گرفت باشید چرا که خود در سوره انعام آیه 70 فرمود :"و عذاب علیم بما کونوا یکفرون" و  برای آنهاست عذابی علیم به خاطر کفرورزیشان.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر