۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

بازداشت شاهدان عينی جنايت خودروی نيروی انتظامی در عاشورای تهران، جرس



شبکه جنبش راه سبز (جرس): طی روزهای اخير پليس تعدادی از شاهدان عينی جنايت خودروهای نيروی انتظامی در زير گرفتن مردم در جريان حوادث عاشورای خونين تهران را دستگير کرده است.

به گزارش جرس، به دنبال انتشار بين المللی صحنه زير گرفتن تظاهرکنندگان عاشورای تهران توسط خودروی نيروی انتظامی و انکار اوليه آن توسط فرمانده نيروی انتظامی سرتيپ پاسدار احمدی مقدم، تلاش فراوانی از سوی حکومت برای پوشاندن اين جنايت هولناک آغاز شده است.

از آنجا که اين جنايت فجيع توسط جمعی از شهروندان تهرانی عينا مشاهده شده، و فيلم هايی از اين فاجعه به طور گسترده در اينترنت و شبکه های تلوزيونی جهانی پخش شد، دستگيری شاهدان عينی واقعه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگاران جرس از تهران تاکنون دو نفر از اين شاهدان عينی دستگير شده و به زندان اوين منتقل شده اند. خانواده اين دو شاهد عينی تحت فشار شديد نيروهای امنيتی قرار دارند تا مبادا درباره اتهام فرزاندانشان مصاحبه ای کنند.

کودتا گران بجای دستگيری راننده قاتل، اين احتمال را در ميان مردم تقويت کرده اند که راننده قاتل به امر مافوق اين جنايت را مرتکب شده است، در غير اينصورت بجای دستگيری راننده خودروی نيروی انتظامی، خانه به خانه به دنبال بازداشت و ساکت کردن شاهدان عينی جنايت برنمی آمدند.

شاهدان عينی جنايت نيز به شدت تحت فشار قرار دارند تا بر خلاف واقع اقرار کنند که چيزی نديده اند و زير گرفتن تظاهرکنندگان عاشورای حسينی توسط خودروی نيروی انتظامی کذب محض و انتشار آن نشر اکاذيب است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر