۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

رکورد دار فحاشی و توهین به مسوولان نظام

سایت آینده نوشت:در حالیکه روزنامه کیهان به مدیریت حسین شریعتمداری طی شش ماهه گذشته یکی از ارکان اصلی داغ نگه داشتن آتش تنش در کشور بوده است، این روزنامه سعی دارد خود را مدافع نظام! و دلسوز رهبر انقلاب! جلوه دهد.
حسین شریعتمداری که پیش از وارد شدن به کار مطبوعاتی سابقه حضور در دفتر سیاسی سپاه پاسداران در دهه اول انقلاب را دارد و به دلیل سپری کردن چند ماه در زندان های رژیم طاغوت خود را در صف اول مبارزان و دلسوزان انقلاب قرار می دهد، به ویژه در ماه های اخیر با استفاده از فحاشی و هتاکی های بی رویه اقدام به تخریب شخصیت های انقلاب و اخلال در فعالیت های عقلا و دلسوزان نظام به ویژه بزرگان اصولگرا که قصد یافتن راهی برای حل مشکلات کنونی کشور را دارند، کرده است.
شریعتمداری که همه هنر خود را در کم کردن صفر از تعداد جمعیت راهپیمایی معترضان و اضافه کردن صفر به شمار راهپیمایان حامی نظام به کار برده، به گونه ای ناشیانه و اغراق آمیز این کار را انجام داده که سوژه جدید برای بی اعتبار کردن اخبار رسانه های رسمی فراهم می کند.
اقدام دیگر کیهان در توهین، فحاشی و هتاکی به منتقدان و معترضان و تحریف مواضع آنان نیز موجب شده است این روزنامه که قبل از مدیریت شریعتمداری پرشمارترین روزنامه کشور محسوب می شد، با وجود افزایش جمعیت و تحصیل کردگان با افت شدید تیراژ مواجه شود، به گونه ای که بخش قابل توجه مخاطبان این روزنامه به قشر افراطی یا ساده دل تبدیل شده اند.
اگرچه شریعتمداری انگیزه خود را از داغ نگه داشتن آتش فتنه، دلسوزی و دلدادگی به رهبر انقلاب و تلاش برای قلع و قمع کردن کلیه مخالفان و منتقدان ولایت از نظام قلمداد می کند، اما بررسی سوابق وی نشان می دهد این چهره تندرو در دهه اول انقلاب نیز دقیقا همین رویه را در پوشش حمایت از امام (ره) در برابر چهره های غیر همراه با ایشان از نظر شریعتمداری به کار می گرفت.
مطابق با تولیدات دفتر سیاسی سپاه در دوره مسئولیت شریعتمداری، وی بیشترین حملات، هتاکی و اتهامات نسبت به شخصیت های سیاسی و چهره هایی که چندان به زعم وی همراه نبودند، صورت می داد؛ به گونه ای که رئیس جمهور وقت آیت الله خامنه ای که در آن دوران به دلیل موضوعاتی نظیر تعیین نخست وزیری دوره دوم ریاست جمهوری، حمایت ۹۹ نفر نمایندگان مجلس و تفسیر ولایت فقیه از سوی شریعتمداری متهم به ضدیت با ولایت فقیه و ترور شخصیت و توهین می گردید.
اکنون نیز به نظر می رسد عملکرد شریعتمداری و سایر چهره های افراطی که به بهانه دفاع از نظام و رهبری صورت می گیرد، در واقع برای داغ نگه داشتن فضای التهاب، تنش و درگیری در کشور است. چرا که حیات افراد تندرو وابسته به نزاع ها و درگیری هاست و در صورت بازگشت آرامش به کشور، این نوع افراد نه تنها نقش و اثرگذاری خود را از دست خواهند داد، بلکه باید پاسخگوی تخلفات بی شمار قانونی، شرعی و اخلاقی خود که به اسم دفاع از نظام و ولایت صورت داده اند باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر