۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

تاریخ سراسر رنج ما


سالها پیش که حماسه حسینی مطهری و حسین وارث آدم,هبوط در کویر و سایر کتابهای شریعتی را میخوندم همش با خودم کلنجار میرفتم که مگه امکان داره که عین حقیقت جلوی چشمان آدمی باشه و اون مسیر اشتباهی بره! حسین رو ببینه اما در لشگر یزیدیان باشه؛ صف آرایی جبهه حق و باطل رو ببینه و در سپاهیان یزید باشه؟؟!!!
الان چند ماهه که همین اتفاق برای ماها اتفاق افتاده؛ صف آرایی جبهه حق و باطل رودروی هم.در یک طرف نیروی نظامی با آخرین جنگ افزارها,رادیو و تلویزیون 24 ساعته با چندین شبکه, پول و بیت المال حسابی و ...... و در سوی دیگر ایمان پاک رهبری چون موسوی که تا آخرین قطره از خونش حاضر نیست حقوق ملت ایران را پایمال کند و همچنان ایستاده است و با این کارش انرژی عظیمی به بدنه جنبش آزادی خواهی مردم ایران دمیده است و ملتی که دانشجویانش به مثابه باغبانان باغچه آزادی ایران زمین حافظ آرمانهای مردم مستضعف و ستم کشیده ی ایران هستند.

و اینک دوباره برای چندمین بار پیاپی در تاریخ سراسر رنج کشورمان این دو سپاه روبروی هم ایستاده اند.میشود برای اندک منافع دنیوی نقش عمربن سعد را در سپاه یزیدبازی کرد و حکومت ری را بدست آورد و یا همانند حر کفشها بر گردن آویخت و توبه کرد و به سپاه حسین آمد.
یاحسین  .....  میرحسین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر