۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

هوشيار باشيم! حاكميت كودتا خواستار جنگ داخلي در ايران است


پس از روزها انتظار صبح عاشوراي حسيني در ايران فرا ميرسد مردم عزادار كه از روزهاي پيش مي دانستند كه در اين روزهمه يك صدا فرياد هاي خشمشان را بر سر ديكتاتور و حاكميت كودتا خواهند كشيد به خيابان ها مي آيند و تظاهرات ضد ديكتاتوري و حاكميت كودتا به شكل وسيعي شكل مي گيرد . بديهي است عمال دولت كودتا كه از اين حركت يكپارچه به وحشت افتاده اند دست به كار شده و وحشيانه تر از دفعات پيشين شروع به حمله و ضرب و شتم معترضان عزادارميكنند ، شيشه ي اتومبيل ها و خانه هايي كه به مردم پناه داده اند را ميشكنند 8 تن از هم و طنانمان را شهيد و عده ي كثيري را مجروح مي كنند در پي اين اتفاقات خونين در روز عاشورا حاكميت شروع به باز داشت بسيار گسترده فعالان سياسي و حقوق بشر و روزنامه نگاران مي كند و با استفاده از رسانه هاي دروغ پردازي چون صدا و سيما و نشريات دولتي همه ي وقايع را وارونه تر از هميشه جلوه داده و سعي در تشويش اذهان عمومي كه دسترسي به رسانه ي آزاد ندارند و از چگونگي وقوع حوادث اخير بي خبرند دارد و با پنهان كردن اصل ماجرا سعي در سوق دادن اذهان عمومي به هتك حرمت عاشوراي حسيني دارند ولي سوال اينجاست هتاكان به حرمت عاشورا و خون امام حسين (ع)چه كساني هستند ؟

مردمي كه آزادگي را از مولايشان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) آموخته اند و در دهاي امامشان را قبل از زخمهاي تنش شناخته اند و براي رساندن صداي اعتراضشان به خيابان ها آمده اند و در برابر ظلم و استبداد قيام كرده اند يا كساني كه در شب تاسوعاي حسيني به حسينيه جماران حمله ور شده و سعي در ارعاب عزاداران و به هم زدن مراسم عزاداري سيد و سالار شهيدان مي كنند ومزدوراني كه حتي در روز عاشورا به مردم بي دفاع رحم نكرده و آنها را به خاك و خون مي كشند ؟!

ما ايمان داريم كه شهداي هموطن روز عاشوراي تهران و ساير شهرستان ها به حضرت سيد الشهدا (ع) لبيك گفتند وبه مبارزه با يزيديان زمان برخاستند در روز محشر با مولايشان محشور خواهند شد .حقا كه آزاده اند و در راه آزادگي به شهادت رسيده اند.

مردم شريف ايران هوشيار باشيد كه اينبار كودتاچيان در صدد راه اندازي جنگ داخلي در كشور هستند و با پنهان كردن اصل ماجرا ي روز عاشورا در تهران سعي در نشر اكاذيب دارند تا مردم را بر عليه مردم بشورانند و خود از آبي كه گل آلود كرده اند به مقاصد شومشان دست يابند.

۵ نظر:

  1. خدا‏نكنه‏چنين‏چيزي‏بشه‏وگرنه‏كار‏ايران‏و‏ايراني‏تمام‏است‏و‏از‏دست‏هيچ‏كس‏هم‏كاري‏برنخواهد‏آمد‏فقط‏و‏‏ فقط‏بايد‏از‏اين‏يك‏مورد‏فاصله‏بگيريم‏حتا‏اگر‏جلوي‏چشمانمان‏به‏۰۰۰۰مان‏تجاوز‏بشه‏‏

    پاسخحذف
  2. نه نیست . مطمین باشید نیست .

    پاسخحذف
  3. منظورم اینست که آنها خواهان قدرتند نه جنگ داخلی.

    پاسخحذف
  4. آخه کسانی که طبق های امام حسین را آتش می زنند؛ به امام حسین لبیک گفتند!؟
    آخه یه خورده منصف باشیم؛

    پاسخحذف
  5. daghigan hamin tor hast in ba mantegh tajzieh iran ke khaste abar ghodrat hast mikhanad. tanha rahe rahaei ghiam omomi be dor az khoshonat hast.

    پاسخحذف